Hoppa till innehåll

Kontakta oss på HSB Dagerman 50

Felanmälan

Behöver göra en felanmälan?

📞 Felanmälan (via telefon)
Du når oss på 018-18 00 00

– Måndag–torsdag kl. 08.00–16.00
– Fredag kl. 08.00–15.00
(Lunchstängt alla dagar kl. 12.00–13.00)

📧 Felanmälan (via formulär)
Felanmälningar görs via HSB:s formulär på följande länk:
Gör felanmälan här

Vid akuta felanmälningar dygnet runt, ring 018 – 18 00 00.

Nycklar & Taggar

All hantering av nycklar och taggar, såsom utlämning och återlämning, kommer att skötas av Trygghetsprodukter och man behöver åka dit för att få eller lämna nycklar och taggar.

De har sitt kontor på:
St. Olofsgatan 46
754 28 Uppsala
📍 Google Maps

Telefon 018-69 44 45

Övriga frågor

Alla övriga frågor såsom tagg-behörigheter, köhantering, avier, medlemskap, överlåtelser, andrahandsuthyrning, störningar m.m. kan man skicka mejl till HSB kundservice på kontakt.uppsala@hsb.se.

Du kan även ringa HSB på telefon 018-18 00 00 och berätta om ditt ärende.

Förvaltare
Vi är stolta över att ha Emilie Eppstein som vår förvaltare här på vår bostadsrättsförening. Emilie är tillgänglig för att svara på dina frågor och hjälpa till med förvaltningsrelaterade ärenden.

Du kan enkelt nå henne på telefonnummer 018-18 00 00 eller via e-post på kontakt.uppsala@hsb.se, som är vår samarbetspartner från HSB.

Med Emilie vid rodret kan du vara trygg i vetskapen om att vår förening är i goda händer och att dina förvaltningsbehov tas om hand på ett professionellt sätt.

Kontakta styrelsen

Har du frågor eller funderingar?
Du kan mejla oss på info@dagerman50.se för att komma i kontakt med styrelsen.

Vårt mål är att återkomma inom en vecka. För brådskande ärenden, vänligen kontakta HSB Boservice.